Moving Genomsnittet Att Förändringar Färger


Tack för information men den här plotindexsetintegerindikatorn är faktiskt Color Line som redan ingår i MT5 men den här indikatorn ändrar inte alltid den s-bullish-bearish färg. Jag behöver väldigt väldigt enkel färg Flyttande medelvärde för MT5 speciellt EMA 5-10 utan prick symbol , utan alert sound popup och utan mer extra textinformation men kanske lägga till färginställning för bullish-bearish. Så bör den vara original Moving Average samma som MT5 inbyggd men med bullish-bearish färg. Om det bara behöver få justering, vilken del jag ska ändra Jag är verkligen blind om programming. or om den här typen MA indikatorn är redan där var kan jag ladda ner. Jag fann att indikatorn som jag behöver är Var Mov Avg visar varje uppåtriktad riktning i färg men detta Indikatorn har för mycket information, till exempel popup-varning, prick-symbol, text och det är för störande för mig. Försök kan inte ladda upp kodningen här, eftersom det kan vara någon s upphovsrätt men det finns lätt i google. Tack för information men denna plotind exsetinteger indikator är faktiskt Color Line som redan ingår i MT5 men den här indikatorn ändrar inte alltid den s-bullish-bearish färg. Jag behöver väldigt väldigt enkel Färg Flyttande Medel för MT5 speciellt EMA 5-10 utan punkt symbol utan varningsljud pop - up och utan mer extra textinformation men kanske lägga till färginställningen för hausse-bearish. Så bör den vara original Moving Average samma som MT5 inbyggd men med hausse-bearish färg. Om det bara behöver få justering, vilken del jag bör ändra jag är verkligen blind om programming. or om denna typ MA indikator är redan där var kan jag ladda ner. Jag hittade indikatorn som jag behöver är Var Mov Avg visar varje uppåtriktad riktning i färg men denna indikator har för mycket information , Till exempel popup-varning, prick-symbol, text och det är för störande för mig. Försök kan inte ladda upp kodningen här, eftersom det kan vara någon s upphovsrätt men det finns lätt i google. Öppna MetaEditor från Mt5 tryck F4, tryck Ctrl N och Välj Anpassad indikator t o skapa nya indikator namn din indikator, klicka på nästa, välj OnCalculate priser, klicka på nästa och klicka på finish. Find någon kod, för att radera eller lägga till med en annan kod. Finn dessa koder och radera dem alla, vi behöver dem inte. Hitta dessa koder och ta bort för att ersätta med en annan code. and ersätt den med den här koden. Tryck sedan på F7 för att kompilera, om du gör det rätt kommer det inte vara något problem och du får vad du vill. Du kanske också vill ändra den här koden för Color. Custom Indicators PlotIndexSetInteger - Dokumentation på MQL5. Vad är DIG Hull Moving Average. DIG Hull Moving Average HMA gör ditt rörliga medelvärde responsivt mot nuvarande priser, medan det är jämt och inte hakigt. HMAs skönhet är att den lyckas eliminera fördröjningen nästan helt medan du är helt jämn. Det här är vad du letar efter i ett glidande medelvärde betyder det att du kan få dina signaler snabbare och göra färre misstag. Hur jämförs HMA med andra rörliga medelvärden. Låt oss börja med jämförelse g HMA till ett enkelt rörligt medelvärde SMA av samma längd Bara en snabb påminnelse SMA-beräkningen tar de senaste n stängningskurserna och beräknar deras genomsnittliga vanligtvis handlas det genom att ta en kort och lång SMA och när de två korsar en signal uppstår SMA är förknippad med två problematiska problem. Längre längd - Lag blir betydligt större. Kort längd - MA blir väldigt choppy. P500 Futures Daily Chart På diagrammet kan du se standard SMA längd 34 i cyan ljusblå och vår DIGHullMovingAverage längd 34 i gult Vänster sida av diagrammet visar att medan SMA fortfarande går upp mot marknaden, hämtar HMA både sväng - och växelriktningen medan den är jämn. Du kan också se hur stor fördröjningslaget faktiskt är genom att titta på de två vertikala linjer till höger ändrar SMA sin riktning cirka 15 bar senare än vår HMA, det innebär att du skulle ha kommit in i handeln tidigare och haft det bra baisseflyttet. Nu ska vi lägga till standard exp inverkan på rörlig genomsnittlig EMA Huvudideen bakom EMA är att ge större betydelse för de nyare uppgifterna där för att eliminera lagring kommer du att märka att HMA faktiskt är ännu bättre än EMA, eftersom den kommer att reagera snabbare, men förbli jämn. P500 Futures Daily Chart SMA längd 34 i cyan ljusblå EMA längd 34 i lila DIGHullMovingAverage längd 34 i gul. Du kan se att EMA är mellan HMA och SMA Det är mer lyhörd än SMA men en mil bakom HMA. Du kan också se det EMA-linjen är inte lika smidig som HMA-linjen. Sammanfattningsvis är EMA en förbättring av SMA och vårt DIG Hull Moving Average tar detta ännu längre genom att ge ett jämnare och mer exakt glidande medel än vad du någonsin har sett. MA Trend Feature Vi har lagt till en annan funktion som gör den här indikatorn ännu bättre Med hjälp av en enkel omkopplare kan du berätta för vår DIG HMA-indikator att färga sig själv i enlighet med dess riktning. Se saken i åtgärd AAPL 30 Min Diagram DIG HMA är Färg torsk ed i enlighet med dess riktning, vilket gör det mycket lättare att få signaler snabbt Vi har placerat två DIG HMA-indikatorer, en med längden 34 och en med längden 80 kan du se tre stora kors signaler. Låglåt - Kom in före andra traders. Supper glatt glidande medelvärde - Eliminera falska inmatningar. Nytt funktionskod kodat enligt trend. Lätt att använda och stöder ett diagram och någon tidsram. Ladda ner DIG Hull Flytta genomsnittet för Free. Simple Colored Moving Average MT4 Indicator. MA-In-Color indikatorn är ett annat enkelt verktyg för valutahandlare Skillnaden mellan MA-In-Color-indikator och original glidande medelvärde är att denna indikator ändrar färg enligt höjden. Ladda ner Enkeltfärgat Flyttande medelvärde MT4 Indikator Standard enkel MA med olika färger när riktningen ändras. Grön Köp Red Sell Yellow No Trade. Hur handlar du med MA-In-Color. Buy Signal - Wait för MA-In-Color-linjen för att gå till green. Sell Signal - Wait för MA-In-Color-linjen för att vända sig till red. hi Jag är intresserad av din Sim ple Colored Moving Average MT4 Indikator hur får jag tillgång till det Jag måste säga att jag tycker att dina instruktioner är mycket svåra att förstå först du säger ladda ner indikatorn då ber du oss ladda ner hela din lista med indikatorer med hjälp av en rar extraktor sak jag vet inte om kan du snälla berätta för mig hur jag kan komma åt den ena indikatorn tack daniel eigenmann. När du laddar ner indikatorer måste du använda WinRar eller WinZip för att extrahera indikatorer Tack.

Comments